Szukaj  Szukaj

Często zadawane pytania

pyt. Jak zapłacić za wywóz odpadów?

odp.: Możecie Państwo płacić rachunki w siedzibie naszej firmy, albo przy pomocy książeczki na poczcie lub w banku. Jest również możliwość dokonywania opłat poprzez internet na konto naszej firmy 54 1750 1354 0000 0000 0816 5874, wpisując w treści przelewu kod klienta, adres, imię i nazwisko oraz okres za jaki uiszczana jest opłata. Uwaga: Każdy nasz klient posiada indywidualny numer konta, który jest widoczny na drukach opłat.

pyt: Jak zamówić kontener na odpady budowlane?

odp: Możecie Państwo uczynić to osobiście w siedzibie naszej firmy lub telefonicznie, ale w tych przypadkach wymagana jest zaliczka. Możecie Państwo również przesłać zamowienie na e-maila gruz@pgm.olsztyn.pl lub fax 89 527 20 26 wtedy płatność następuje po wykonaniu zlecenia. Szczegóły znajdziecie Państwo w zakładce oferta.

pyt: Nie wiem jak duży kontener będzie mi potrzebny?

odp: Zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego, a na podstawie przekazanych nam informacje pomożemy dobrać właściwe rozwiązanie. W przypadku zabudowy wielorodzinnej (bloki) ustawiamy głównie pojemniki 1m3, chyba że jest miejsce na większy kontener.

pyt: planuje remont, kiedy zamówić kontener?

odp: W sezonie (kwiecień-wrzesień) najlepiej zlecenie zgłosić z 2-3 dniowym wyprzedzeniem, a poza sezonem dzień przed terminem ustawienia.

pyt: Jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy?

odp:




© 2012 REMONDIS Bydgoszcz Sp. z o.o.